Новини

Останні події

Мер Одеси проінспектував ремонтні роботи в школі для дітей з особливими освітніми потребами

21 серпня 2020 року мер Одеси Геннадій Труханов провів нараду і проінспектував роботи в Одеській спеціалізованій загальноосвітній школі №75 на вул. Садовій, 4.

На сьогодні роботи з капітального ремонту будівлі школи знаходяться на фінальній стадії: проведені зміцнення фундаменту, міжповерхових перекриттів і заміна інженерних мереж, встановлена сучасна система пожежної безпеки, завершуються оздоблювальні та фасадні роботи. Паралельно проводиться закупівля меблів, устаткування та іншого оснащення школи.

Навчальний процес у школі планується почати з 15 вересня.

Будівля школи розташована в історичному ареалі міста. Не будучи пам'яткою архітектури, вона яскраво представляє історію Одеси.

«Ця будівля була побудована в 1885 році. Тут знаходився притулок для бездомних людей. Примітно, що з того часу на будівлі зберігся герб, який говорить: «Великодушністю перемагаю». Ця фраза повністю відповідає тій місії, яку сьогодні несе школа. Тут здобувають освіту, а також професійні навички діти з особливими освітніми потребами», - розповів Геннадій Труханов.

Мер Одеси підкреслив, що навчальний заклад не скасовує сучасні принципи інклюзивної освіти, а, навпаки, доповнює їх. Крім індивідуальної освітньої програми, з 4 класу діти отримують тут профільну трудову освіту за такими напрямками: швейна справа і художня вишивка, взуттєва, столярна справа, молодший обслуговуючий персонал і картонажно-палитурна справа.

У подальших планах мерії - реконструкція майстерень, які знаходяться у дворі будинку, а також прибудова шахти ліфта із зовнішнього боку будівлі.

*****
Навчальний заклад працює з 1929 року, з моменту спорудження будівлі капремонт не проводився. На сьогодні в школі числяться близько 180 дітей з інвалідністю, з них 74 навчаються на дому, у тому числі й 41 дитина, що пересувається за допомогою інвалідного візка. Після завершення ремонтних робіт усім учням буде надана можливість здобувати освіту безпосередньо в будівлі школи, що дозволить підвищити рівень соціалізації дітей і адаптації їх у доросле життя.